Client soft

Als ondernemer kun je zowel voor zakelijk internet als zakelijke telefonie kiezen

Geplaatst op

Ben je ondernemer en sta je op het punt om zakelijk internet en zakelijke telefonie aan te schaffen? Dan is het belangrijk dat je voor een provider kiest die bij je past. Sommige internet en telefoonaanbieders hebben een aparte tak voor zakelijk internetten en bellen. Dit is fijn op het moment dat je voor een groot team op zoek bent naar een betrouwbare en veilige verbinding met de buitenwereld. Je wil natuurlijk dat je bedrijf 24/7 online en bereikbaar is. Vandaar dat je wel over een goed netwerk dient te beschikken. Op deze pagina lees je waarom zakelijk internet interessant is en wat je van zakelijke telefonie kunt verwachten.

Waarom is het interessant om voor zakelijk internet te kiezen?

Zakelijk internet biedt je onderneming de mogelijkheid om voor sneller internet te kiezen dan wanneer je dit particulier aanschaft. Dat komt omdat bedrijven vaak van zwaardere software programma’s gebruik maken dan de gemiddelde internetgebruiker. Om zo min mogelijk vertraging in je internetverbinding te krijgen, dien je dus snel en betrouwbaar zakelijk internet aan te schaffen. Als je voor zakelijk internet kiest, is de kans groot dat je glasvezel krijgt. Dit is de snelste en meest betrouwbare vorm van internet. Op die manier ben je altijd en overal bereikbaar voor klanten en kun je een efficiënte klantenservice opbouwen.

Verder heb je als ondernemer vaak meer voordeel als je voor zakelijk internet kiest. De kosten ervan kun je vaak aftrekken van de winst uit je onderneming. Verder is het mogelijk om de btw van je aangifte omzetbelasting af te halen. Zo houd je uiteindelijk meer geld over wat je weer in je onderneming kunt steken.

Wat kun je van zakelijke telefonie verwachten?

Zakelijke telefonie is vooral handig als je met een team van personeelsleden werkt. Op die manier kun je namelijk een telefooncentrale in de Cloud aanleggen, waardoor je personeel intern met elkaar kan bellen. Dit is vooral handig als er snelle vragen zijn, maar ze op dat moment niet van hun werkplek afkunnen. Ook kunnen bellende klanten op die manier veel sneller en makkelijker doorverbonden worden naar het teamlid dat de gestelde vraag het beste kan beantwoorden. Een ander voordeel van zakelijke telefonie is het slimme belmenu. De klanten kunnen daar veel sneller en makkelijker doorheen komen, aangezien het menu compact en makkelijk te bedienen is. Dit zorgt voor meer klanttevredenheid.

Gerelateerde berichten

Leuke locaties om heen te gaan op vakantie

Veel mensen vinden het heerlijk om er af en toe tussenuit te kunnen gaan. Een vakantie naar het buitenland is dan zeker geen slecht idee. Echter kan...

Lees meer

Over ons

Contactgegevens

Via info @ domein.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2024 Alle rechten voorbehouden